Lazac csónak, sült cukkini - Napsütötte étkeim

Fényes Nap csókolta, lágy szellő cirógatta, langyos eső tisztára mosta, 
sok szeretet megkeverte, a Diácska mind megette 💓😋


Ez a lazac paté 
Sztori:

Kaptam egy tubusos lazac patét, ami szinte tömény halhús. 
Tudom, hogy az én koromban hetente egyszer minimum kéne enni halfélét, vagy szardíniát, de ez nekem elég nehéz ügy, úgyhogy megpróbálkoztam egy kis újítással, mondhatom, ez bejött :) 








Elkészítés:

Krumplipürét csinálunk, mindenki, ahogy szokta, és belekeverjük a lazac patét, majd szép nagy bazsalikomlevelekbe kanalazzuk. Nem valami nagy ördöngősség, de az ötlet zseniális 😋

A zsenge cukkinit felkarikázzuk, olíva olajon fokhagyma gerezdekkel megsütjük. Most én egy kis rozmaringot is tettem bele, de ez elhagyható, ha nincs otthon. A végén sózom, borsozom. 



A tányéromra tettem még sok sok paradicsomot, és csipegettem hozzá még a speckó mediterrán kovászos uborkámból is. 

Finom, egészséges és könnyű étel ! 
Tálalás és evészet legcsodálatosabb a természet lágy ölén💓



Recept és hozzávalók kcal és tápanyageloszlás szerint:

Ez a mennyiség 465 kcalt tartalmaz, és nem tudtam mindet megenni. 
                                                             

Megjegyzés: 
Szeretek kézzel enni, csipegetni a tányérból, és ez a kis bazsalikom csónakocska nagyon is alkalmas rá, valahogy így  :) 



Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails