Cukkinikrém - Napsütötte étkeim

Fényes Nap csókolta, lágy szellő cirógatta, langyos eső tisztára mosta, 
sok szeretet megkeverte, a Diácska mind megette 💓😋

~*~

Hamis padlizsánkrém - avagy cukkiniből mindent ! 

Cukkinikrém

Sztori:
Szerintem a leguniverzálisabb zöldség a cukkini :) Mindig olyanná változik, amilyenné épp akarom :P Szeretek belőle csinálni tökfőzeléket, káposztás tésztát, bögrés sütit, krémlevest, stb stb.
Nagyon szeretem a különböző kencéket, ezért most a padlizsánkrémet utánoztuk. Oké, nem lett pont olyan (a füstös ízt nem tudtam produkálni), de akik kóstolták, azok szerint nagyon finom, meg egyébként szerintem is :D A padlizsán megfizethetetlen számomra (főleg hó végén :P ), cukkinit pedig ajándékba kaptam, így evidens volt számomra, hogy valami olyat kutyulok belőle, amit még sose.

Elkészítés:
Felkarikáztam a cukkinit, és egy nagy teflon serpenyőben megsütöttem. A nagyobb magokat kipiszkáltam, a többit benne hagytam, és villával jó alaposan szétnyomkodtam. Adtam hozzá majonézt, citromot, sót, borsot, és apróra vágott hagymát.
Tudom, hogy padlizsánkrém ügyben ahány ház, annyi szokás, én is szoktam sokféleképpen csinálni, de a gyerekeim ezt a verziót szeretik a legjobban - úgyhogy mindenki ízesítheti úgy, ahogy a saját padlizsánkrémjét szokta, a cukkini igazodni fog hozzá :)



Hozzávalók kcal és tápanyageloszlás szerint, valamint ásványi anyag és vitamin tartalom 10 dkg krémben:
1 evőkanál cukkinikrém 12 kcal-t tartalmaz




Utóirat: a titkolt cél, hogy a lányommal megszerettessem a cukkinit, nem jött be... meg se kóstolta, pedig a padlizsánkrémet imádja :O Kiskorában se lehetett átvágni kajaügyben, hát most meg pláne... azért mindig bepróbálkozom, hátha egyszer mégis :P

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails