Édes fahéjas rozskása

Sok mindenből főztem már kását, de rozsból még soha, és ez nagyon piszkálta a fantáziámat ... Jelentem nagyon finom lett - a fahéj és az áfonya nagyon illik hozzá  Én most őszibarack lekvárral ettem, de huha huha huha  Mondjuk ezt a lekvárt magában is elnyalogatom, annyira fini, úgy kaptam ajándékba a szomszéd nénitől, mert csináltam egy pár fotót neki, nagyon cukiii, tudta mi kell nekem És akkor nézzük, miért is jó nekem a rozs :
Csökkenti a vér-koleszterinszintet, kiemelkedő a Kalcium, B1-vitamin, E-vitamin, vas, mangán, kálium, magnézium, kalcium, foszfor és niacintartalma. A néphit szerint rendszeres fogyasztása erőt ad, erős izomzatot fejleszt, és az ember lelki és szellemi fejlődésének is a szimbóluma.
Úgyhogy ezentúl kása formájában is jöhet bármikor 



Recept és hozzávalók kcal és tápanyageloszlás szerint:



Ásványi anyag és vitamin tartalom:


/Az adatok számolását a KalóriaBázis.hu oldalon végzem/ 

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails