Magamról - avagy kotyvasztok, de megesszük :)

Ízélményeim, rácsodálkozásaim, kalandozásaim a gasztronómia világában - néha csak egy fotó, vagy élmény - melyekkel szeretnék mindenkit arra ösztönözni, hogy keressenek új ízeket, leljék örömüket a főzésben - és tegyék ezt szívvel, lélekkel, szeretettel !



Magamnak sokszor nyers, vega, vagy félig vega kaját főzök. Próbálok a mazdaznan, a makrobiotika, az egészséges életmód és a megérzéseim szerint főzni. A családomnak külön főzök a hagyományos, megszokott magyaros ízlés szerint, mert sajnos nem sikerül őket rászoktatnom az egészséges ízekre (csak részben). Ezért leginkább ömlesztve teszem fel mindenféle főzeményemet és ízélményeimet, legfőképpen inspirációnyújtás céljából, mert szeretnék mindenkit arra ösztönözni, hogy alkosson a konyhában is és élvezettel süssön-főzzön, ahogy én is teszem :)



Miért kotyvasztás?
Sokszor csak odaállok a tűzhely mellé egy nagy fazékkal, és érzés szerint dobálok bele mindent - kígyót-békát,stb. Közben elkántálok néhány fohászt, mondókát,hátha bejön... Szeretem a különleges teákat, gyógyfüveket.
Főzés közben mindig szeretettel gondolok azokra, akinek főzök, és hiszem azt, hogy ez a szeretet az ételemet is átitatja. Sohasem főzök kényszerből, csak szeretetből.

Ha van kedvem főzni, akkor nagyon tud sikerülni minden, de ha nem??!! Akkor kuka,és úgy teszek, mintha direkt tejbegrízt akartam volna főzni ebédre...



Szóval teljesen átlagos háziasszony vagyok, 3 gyerekkel, sok-sok munkával, és nagyon kevés idővel.

Mivel állandó rohanás az életem, ezért sokszor csak összecsapok 10 perc alatt valami meleg kaját, de ha van időm, akkor nagyon élvezem, hogy elpepecselhetek a konyhámban.



Nem vagyok őstehetség, mindent a saját tapasztalataim és a szakácskönyveim alapján tanultam főzni. Igazi örömet a receptek átdolgozása,átalakítása ad - a saját képzeletvilágom szerint. Szeretem a meghökkentő, pikáns ízeket.




Imádom és sosem feledem a nagymamáim és anyáim főztjének ízét és illatát, és folyton keresem a rájuk emlékeztető recepteket.



Nagyon örülök, ha valaki elkészíti, vagy továbbfejleszti egy receptemet, és ezt megosztja velem. 
Szeretettel várok minden hozzászólást, kérdést, tapasztalatot





Szeretet és nagy ölelés ♥

Dia

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails