Katicabogár torta - fél óra alatt

A torták királynőjénél , Szamócánál találtam rá a katicabogár torta receptjére.

Persze az ő tortája olyan csodálatos szép, hogy nem is merem az övéhez hasonlítani az enyémet.
Pláne, hogy csak fél órám volt a torta elkészítéséhez, ezért kész tortalapból csináltam.
A hozzávalók ...



Hulala tejszínből és kakaóporból kevertem krémet, rákentem a tortalapokra, és megszórtam csokidarával.







A torta tetején bevágtam egy keskeny háromszöget , és a végéről levágtam még egy kb. 6 cm széles részt, ez lesz a feje. A háromszög végét kialakítottam hegyesre.
A két szárny közötti részt és a katicabogár fejét bekentem csokikrémmel, és megszórtam csokidarával. A cukormázat kikevertem  piros ételszínezővel, és rákentem a szárnyakra.
Csokit olvasztottam, és pöttyöket formáltam belőle a katica szárnyára. (Hetet ám, mert a 7 pettyes katica szerencsét hoz:)
A katicabogár fejébe 2 darab kojak nyalókát döftem, ezek lettek a csápok.
Még a torta oldalát is meg kell szórni bőségesen csokidarával, de nekem nem sikerült, mert közben megették a gyerekek:) Azért így is nagy siker volt, a kisebb gyerekek nagyon örültek neki!

 Szamóca tortáit érdemes megnézni, mert rengeteg jobbnál jobb (és csodálatos) ötlete van, amivel nagy örömet okozhatunk egy szülinapi zsúron a gyerekeknek.
 Remélem, azért az én katicabogaram is tetszeni fog nektek :)

4 megjegyzés:

Ottis írta...

Nekem tetszik!Szép lett!

Dia írta...

Köszi:)

Unknown írta...

Szia!
Ügyes vagy!!!

Dia írta...

Köszönöm, nagyon örülök, hogy tetszik :)

Related Posts with Thumbnails