Carpaccio bruschetta - marha bélszín bruszketta

Brigi barátnőm ismét megismertetett minket egy olasz specialitással, nevezetesen a carpaccio-val. Amikor megláttam, kicsit elbizonytalanodtam, hogy én ezt valóban meg akarom-e kóstolni, de a kíváncsiságom erősebb volt :)

A carpaccio egy nyers marha bélszín szelet, hajszál vékony szeletre vágva. Ettől olyasmi lesz , mintha egy vékony sonkaszelet lenne, ezért is bírtam belekóstolni. Nagy meglepetésemre nem volt nyers hús íze, és nem volt semmilyen szaga sem, csak a fűszerezés illatát fedeztem fel.
Nagyon - nagyon finom étel, mindenkinek javaslom, hogy ha teheti, kóstolja meg!

Ellestem és fotóztam, ahogy Brigi készítette, úgyhogy legközelebb lehet, hogy én is megpróbálkozom vele:)

A húst csak megbízható helyről szabad megvásárolni, ez nagyon lényeges.
Briginek a hentes össze is aprította az amúgy is vékony szeletet, úgyhogy neki már csak fűszerezni kellett.
Egy jó fél kilós húshoz öntött kb. 1 dl nagyon jó minőségű oliva olajat, 3-4 db nagy gerezd összenyomott fokhagymát , egy fél citrom( nagy darab volt:) levét , és sót, borsot.
Kb 1 órára betettük a hűtőbe, hogy az ízek összeérjenek.


Bruschetta:
A bruschetta kenyeret grillen átpirítottuk, jó alaposan befokhagymáztuk, majd a tetejére kentük a carpaccio-t, és ráhalmoztuk a bazsalikomleveles, olíva olajos paradicsomkockákat.

Az ízhatás felséges, könnyű étel :)


Jó étvágyat !

Dia

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails