Cukkini a köbön :)

Ismét ajándékba kaptam egy csomó zöldséget, most éppen cukkinit és fügét . Először teljesen elképedtem, amikor a szomszédasszonyom az ablakából átkiabált a konyhámba, hogy kell-e cukkini? Igaz, csak kb. 2 méter van köztünk  - ők a sikátor másik felén laknak - de még nem szoktam hozzá teljesen ehhez a közelséghez :)
Most már többször is előfordult, hogy áthívott, és hol egy kis cseresznyét, hol egy kis cukkinit, friss  bazsalikomot, paradicsomot adott nekem.


Megmondom őszintén, hogy kellemesen csalódtam a falubeliekben, mert nem számítottam arra, hogy ilyen kedvesek, és figyelmesek lesznek majd velünk. Azt hallottam, hogy az olasz nép közvetlen, és vendégszerető, de azt mégsem sejtettem, hogy minden héten másik szomszéd, vagy falubéli hoz nekünk ebédrevalót :))

Itt a legtöbb falubelinek rengeteg földje van, és agroturizmussal foglalkoznak. Megtermelik a zöldséget, gyümölcsöt, fűszert, olívát, és vagy frissen vagy lekvárként, olajként, befőttként kínálják a náluk vendégeskedő turistáknak.
És én nagyon tudom értékelni, amikor olyan kedvesek , hogy megajándékoznak engem is :))


A trompete cukkini virágja - megtöltik és megsütik :))
A füge a párom kedvence, a cukkiniből pedig köret lett, csak egy kis sóval és fokhagymával megpirítva - természetesen fincsi olívaolajon.

Szeretet és nagy ölelés :)

Dia

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails