Lila krumplisaláta

Ezt a vicces kis módosítást a kényszer szülte (mint általában). Megfőztem a krumplit salátának, felszeltem a hagymát is. Ráálltam lélekben is teljesen. És nem volt itthon ecet....
Volt viszont lilakáposzta saláta, és annak az isteni finom lila leve, úgyhogy nem haboztam sokáig, összekutyultam a krumplit, a hagymát és a lila ecetes lét, behűtöttem egy kicsit - na nem túl sokáig, csak addig ám, amíg a mustárban pácolt húsit kisütöttem hozzá :)


A krumpli beszívta magába a lila ecetes lét, és az egész krumplisaláta szép lila lett :)


Igazából viccesnek indult, de ízben fantasztikus lett, szívből ajánlom mindenkinek !

                                                                                           Szeretet és nagy ölelés 

                                                                                                                         Dia

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails