A medvehagyma akció

Szedtem egy nagy szatyor medvehagymát , megmutatom mit csináltam belőle:)
1.) Persze amiről  nincs  fotóm, azok a friss levelek, amiket megettük csak úgy , magában...
2.) Spenótfőzelék medvehagymából . Éppen úgy kell elkészíteni, ahogyan a spenótot szoktuk, én belebuggyantok néhány tojást is.


... párolódik a medvehagyma...

Kész, és már eszem is ! A  kép pocsék lett, bocsi...
3.) Medvehagyma levelek párolva- éppen csak átpirítva pár pillanat alatt . Utána alufóliára fektettem ki a leveleket, és óvatosan behajtogattam, és lefagyasztottam. Ezt akkor tudom felhasználni majd, amikor nagyjából épp méretű , nagy levelekre lesz szükségem.


4.) Gyümölcspréssel estem neki a többi levélnek.  


Amelyik része a durvábbra préselt, azt  sóztam, és olívaolajjal összekevertem, üvegbe gyömöszöltem, és olívával még  feltöltöttem. Amolyan pesto féle lett, bármibe tehetek , amibe fokhagyma kívánkozik.


A durvábbra préselődött medvehagyma levelek.
 Amelyik része folyékony és átszűrt lett, az olyan erős lett magában, hogy nem is gondoltam volna. Azt hittem, inkább valami fűféle ízt fogok érezni, de egy kortytól is keresztbe ugrottak a szemeim :)
Ebből a léből csináltam egy medvehagymakrém levest , ahogy a fokhagymakrém levest szoktam.


 Itt még sűrítés előtt, de már hígítva látható. Sajnos a kész levest nem tudtam lefotózni, mert mire észbekaptam, már eltűnt a leves :)


Hát nekem  most ennyire futotta, legközelebb többet fogok szedni, mert nagyon finom !

                                                                                                           Szeretet és nagy ölelés 

                                                                                                                                             Dia

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails