Pilóta kekszes muffin

Eredetileg Oreo kekszes brownie volt a terv, de hát nem is boszikonyhának nevezném a blogomat, ha nem kutyulódnék bele folyton a dolgokba.
Szóval elküldtem a gyerekeimet kekszért, akik úgy gondolták, hogy Oreo nincs, jó lesz a Pilóta is (végül is jól döntöttek :) . Jobb is így , mert az ára is elérhetőbb, ráadásul ez a mi kisvárosi boltjainkban is mindig kapható.




Szóval a hozzávalók:
2 csomag Pilóta keksz
mogyoróvaj (mi a Lidl-ben szoktuk venni)
Hozzávalók a tésztához:
15 dkg 80 %os csoki (nekem egy sima kis tejcsokim volt otthon + kakaópor)

5 dkg vaj ( én a koleszterin miatt nem ehetek vajat, úgyhogy margarint tettem bele)
5 lapos evőkanál  cukor
2 tojás
3 púpos evőkanál liszt

Elkészítés:
2 kekszet összeragasztok a mogyoróvajjal, és a tetejére is kenek. Muffinsütőbe teszem őket - nekem nem volt itthon muffinpapírom, ezért margarinnal kentem ki a mélyedéseket. Megjegyzem : jobb lett volna a papír... Most olyan mogyoróvajat kaptunk, amiben darabkák voltak, így kicsit rusztikus lett, de nagyon finom :)
A csoki összeolvasztom a margarinnal , amit eredetileg gőz fölött kellene, ezt most én óvatosan egy fazékban tettem meg...
A tésztához valókat robotgéppel összekeverem az olvadt csokival , majd rákanalazom a Pilóta kekszekre. Arra figyelek, hogy a tészta körbeölelje mindenhol a kekszeket, vagyis lefolyhat nyugodtan az oldalán.

Előmelegített sütőben sütöm, 180 fokon kb. 10 percig.
Ha melegen vágom fel, jó folyós a belseje.
A képen látható az utolsó megmentett darab, már hideg állapotban fotóztam . Így is , úgy is isteni finom ♥

Az ötletadó eredeti receptet Zsuzsinál a Táncoló fakanál blogban olvastam Oreo kekszes brownie néven   itt >>> 


Szeretet és nagy ölelés 

 Dia

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails