Barnarizs fokhagymás zöldséggel

A mai ebédem ez volt, és olyan fini lett, hogy degeszre ettem magam belőle.

Hozzávalók:
1 kisbögre barnarizs, 2 fej hagyma, sómentes szárított zöldségkeverék, 1 zacsi mirelit zöldségkeverék, szójaszósz

Megdinszteltem a hagymát egy mokkáskanál olivaolajon, rászórtam a szárított zöldségeket, és fedő alatt puhára főztem. Szójaszósszal sóztam, mert nagyon szeretem a sós ízt.
Amíg a rizs puhult, addig a zöldségeket kb.5 gerezd apróra vágott fokhagymával együtt egy teflonserpenyőben víz és olaj nélkül, nagy lángon, fedő alatt sütni kezdtem. Többször meg kell keverni, mert gyorsan leég.
Én mondjuk imádom, ha egy kicsit leég, vagyis megbarnul a zöldség. Csak éppen annyira, hogy azért ne legyen fekete. Az én zölségkeverékemben ezek voltak: borsó, zöldbab, kaliforniai paprika, fehér- és sárgarépa.


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails