A padlizsánkrém technikája

Végy egy nagy padlizsánt, és süssed addig, amíg ropogós nem lesz a szép lila bőre (tepsiben, vagy grillsütőben). Ekkor fektesd ki egy tálcára, és késsel hosszanti irányban (a szárától lefelé húzva) hámozd meg. Közben gyakran csöpögtess rá citromot, mert a szép fehér húsa egy pillanat alatt megbarnul a levegőn.


Ezután egy falapra fektetve fakanállal pépesítsd össze a padlizsán húsát. A padlizsán nem szereti a fémet, gyorsabban barnul tőle, ezért használj inkább fát.


Öntsd a pépet egy tálba, és keverd hozzá a többi hozzávalót.

Sikerült?

Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

Fűszeres Eszter írta...

Én is mindig a fakés használatát hallottam anyukámtól, aztán kipróbáltam a rozsdamentes kést, és működött a dolog. Azt hiszem ez a fa mizéria, még a régebbi korl maradt, amikor nem rozsdamentes késeket használtak.
Vagy nem :-)

Dia vagyok. írta...

Igen, igazad lehet, mert volt már úgy, hogy siettem, és nem vacakoltam a facuccokkal.
Majd legközelebb megvizsgálom erről az oldaláról is a padlizsán ügyet:)

Related Posts with Thumbnails