Sült csirkecomb párolt káposztával és bébirépával

Ez az egyik kedvenc ebédem. Minden tápanyag megtalálható benne, ami fontos, hogy egész nap tudjak működni.



Párolt káposzta:
Legyalulom a káposztát, kicsit megsózom. Itt most vegyesen főztem, van benne fehér- és lilakáposzta is. Felforrósítok étolajat, és teszek bele kristálycukrot -> megpirítom, és erre teszem rá a káposztát. Dobok rá köménymagot, jó sokat, mert mi így szeretjük. Lefedem, és kavargatás közben megpárolom. A káposztát nem kell sokáig főzni, mert úgy jó, ha még egy kicsit ropogós.

Sült csirkecombocska:
Vastag talpú edényben kevés olivaolajon átpirítom a husit, megszórom fűszerekkel, öntök alá egy nagyon pici vizet és lefedem. Amikor az egyik oldala megsült, átfordítom, és teljesen zsírjára sütöm.


Bébirépa:
Sajnos itt bűnöző vagyok, mert a bébirépához konzervet használok, mert nálunk nem lehet kapni frisset. Vagy legalábbis én még nem láttam sehol. Pedig jobban szeretem mellőzni a konzervcuccokat, nagyon kevés olyan kajánk van, amihez kifejezetten azt szeretjük.


Szóval kevés olivaolajon megpirítom egy csöppet az összenyomott fokhagymát, de vigyázok, hogy ne égjen meg. Rádobom a bébirépákat és petrezselyemmel megszórom. Ja, és persze pici csipet tengeri sóval ízesítem.

Rizs: a szokásos módom főzöm meg.

Jó étvágyat !

Dia

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails