Virágzó tea - hát ez csodálatos !

Gyönyörűséges szép teát hozott ma a postás: a virággumó kivirágzik a lobogó forró vízben! Hihetetlen!


Egy öblös pohárba kell tenni ezt a különleges golyócskát, és forrásban lévő vizet kell önteni rá. A gumócska 1-2 perc alatt kinyílik, és kioldódik a virág és a tea íze. Pár perccel később, amikor a gumó megszívta magát a vízzel, lesüllyed a pohár aljára, és tovább gyönyörködhetünk benne.

Ugyanúgy ízesítettem, ahogy a teáimat szoktam, és mondhatom csodálatos volt az íze. Kiérződött belőle a virág, fantasztikus élmény !

Én ma a Tündérkosár elnevezésű kompozíciót próbáltam ki, ami jázmint, krizantémot és bíborka virágot, valamint zöld tea leveleket tartalmaz.
A gyógyhatásait le sem írom - annyira lenyűgözött a tea szépsége, és különlegessége - pedig az is van neki, nem is kevés!

A teát én ezen az oldalon rendeltem : www.viragzotea.hu


Azt hiszem, rendelnem kell még, mert borzasztóan kiváncsi vagyok a többi összeállításra is:)


Dia

1 megjegyzés:

Gitta írta...

Dia, fantasztikusak ezek a virágok.

Küldd el nekem az e-mail címedet, mert olyan nehézkes így megjegyzésekben kommunikálni.
gitta@wisoft.hu
köszi!

Related Posts with Thumbnails