Gyümölcsös tejbe(barna)rizs

Nagyon kiéheztem egy kis édességre, de nem akartam semmilyen hizlaló, tömény sütit. Ráadásul még a szokásos időhiány is ... Úgyhogy összeütöttem gyorsan egy kis epres - barackos desszertet. Ugyanúgy csináltam, mintha fehér rizsből lenne.




Tehát: megfőztem tejben a barna rizst fahéj rudakkal és szegfűszegekkel.
Kicsit tovább tart, mire megpuhul, de az egészségünk érdekében bevállalom:)


Az üvegkelyhekbe rétegezve raktam a főtt barna rizst és a gyümölcsöket.


A tetejét eperrel raktam ki, mert nálunk az a legkívánatosabb gyümölcs:)


Mindig arra törekszem, hogy minél egészségesebb ételeket adjak a családomnak.
Ebben a desszertben rengeteg vitamin, cink és kalcium van.
Így édesen megfőzve nagyon ízlett a gyerekeknek is, aminek különösen örültem, mert a barna rizst nem szívesen fogadják el egyébként.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails