Mandulás patkók inkognitóban

avagy az én kis hópöttyeim története...

Nagyon imádom a hókiflinek is nevezett mandulás patkókat, az ősrégi Váncza receptfüzetem alapján szoktam megsütni. 
Az íze, mesés illata  a régesrégi családi ünnepeket idézi fel bennem .
Minden Karácsonykor sütök is jó néhány tepsivel, de most ballagásra készítettem el, és mivel  nem akartam , hogy karácsonyi hangulata legyen, ezért lett a pötty forma.
Végül is az íze, elkészítési  módja ugyanaz, csak a forma változik. Próbáltam már mandula helyett mogyoróval is, azzal is mennyei ♥


Ez egy annyira finom sütemény, hogy arra nem volt időm, hogy normális fotókat csináljak róluk, most pillanatok alatt elfogyott.  Pedig én nagyon szeretem egy pohár langyos tejjel reggelire is, de majd legközelebb.


A receptet megtaláljátok Mónikánál, a nagy Váncza projektnél ,  itt >>>

Szeretet és nagy ölelés 

 Dia

2 megjegyzés:

Jámborné Budai Mónika írta...

Szia!
Be raktam a recept mellé és részt is vesz a májusi játékban.
Szívesen látlak máskor is.
Nagyon jól néz ki így pöttyökben is:))

Dia írta...

Köszi Móni :) Majd lefotózom Neked az én Vánczás receptfüzetecskémet is, hogy lásd, milyen saláta :) :) :)

Related Posts with Thumbnails