5 perces mikrós süti ananásszal - 283 kcal/darab

Ízorgia   
Szóval ez a csúnyaság egy ananászos 5 perces mikrós bögresüti vanílialikőrös öntettel - az ananász kéremszépen igazi, nem cukrozott löttyös, és a likőr is házi. 

Nincs benne tojás, sem fehérliszt, sem olaj, sem semmi csúnyaság. (283 kcal/190 gr - épp egy vacsira való adag) 

Fúúú de fini ez a cucc  



Egy bögrében összekutyultam fél bögre apróra vágott ananászt, 2 evőkanál rizslisztet, kb. negyed deci tejet, 1 evőkanál zabpelyhet, egy csipetnyi aszalt áfonyát, és egy kiskanál sütőport. A tetejére szórtam diót, mogyorót, és a mikróban kb. 5 percig sült. Néha benyitogattam hozzá, hogy mi újság :) A bögréből utána késsel lazítottam fel a falától , mivel nem olajoztam ki, egy kicsit beletapadt.

Az öntet: 1 kiskanál kukoricakeményítő, kevés tej, és vanília likőr felfőzve (egy perc forrás kell neki ) 


Recept és hozzávalók kcal és tápanyageloszlás szerint:


Ásványi anyag és vitamin tartalom:

/Az adatok számolását a KalóriaBázis.hu oldalon végzem/ 

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails